Υποχρεωτική Ενημέρωση ν.4583/2018
Σχετικά Με Τη Διανομή Ασφαλιστικών Προϊόντων Από Τον Ασφαλιστικό Σας Διαμεσολαβητή
ACTIVEBROKERS MON IKE
ΣΟΦΙΑ ΜΠΕΛΕΚΙΟΥ ΑΣΦ.ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΟΝ. Ι.Κ.Ε.
Γεωργίου Γεννηματά 12 Γλυφάδα 16562
2109652100, 6932378303
info@activebrokers.gr
Αρ. Ειδ. Μητρώου: 470 Επιμελητήριο: ΑΘΗΝΩΝ
Ημερομηνία Λήξης Τελευταίας Άδειας: 31/12/2025
Φύση αμοιβής: Λαμβάνω προμήθειες που περιλαμβάνονται στο ασφάλιστρο από την Ασφαλιστική Εταιρία
Ιδιότητα Ασφαλιστικού Διανομέα
Ασφαλιστικός Πράκτορας
Ενεργώ για λογαριασμό των Ασφαλιστικών επιχειρήσεων:
AIG, ACCREDITED, ALLIANZ, Apeiron-Triglav, ARAG, CARAVELA, CNP ΖΩΗΣ, CROMAR, ERGO, EUROINS, Eurolife FFH, EXTRA ASSISTANCE, GENERALI , GROUPAMA , HELLAS DIRECT, INTERAMERICAN, INTERASCO , INTERLIFE, Mondial Assistance, NN Hellas, QEL-WAKAM, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΕΥΡΩΠΗ, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, ΜΙΝΕΤΤΑ, ΟΡΙΖΩΝ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ
Δυνατότητα είσπραξης ασφαλίστρων: Ναι έχω δικαίωμα είσπραξης
Κάτοχος Πιστοποιήσεων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης: Πιστοποιητικό Ασφαλιστικού Πράκτορα (B)
Πιστοποιητικό Επενδυτικών Προϊόντων (Δ’ Unit Linked)
Λοιπές πληροφορίες
ΔΕΝ συμμετέχω (άμεσα ή έμμεσα) σε ποσοστό >10% σε ψήφους ή σε μετοχικό κεφάλαιο ασφαλιστικής επιχείρηση.
ΔΕΝ υφίσταται συμμετοχή συγκεκριμένης ασφαλιστικής επιχείρησης ή μητρικής της (άμεση ή έμμεση) σε ποσοστό>10% σε ψήφους ή σε μετοχικό κεφάλαιο στην επιχείρηση μου που ασκεί δραστηριότητες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
Παρέχω συμβουλές βάσει αμερόληπτης ανάλυσης (άρθρο 11, παρ. 2 ΠΔ 190/2006) λόγω μη αποκλειστικής συνεργασίας με μία ή περισσότερες Ασφαλιστικές Εταιρείες.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ (Άρθρο 10): Έγγραφη καταγγελία κατά της εταιρίας μας μπορεί να υποβληθεί ενώπιον της Τράπεζας της Ελλάδος, Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης – Δ.Ε.Ι.Α. για πράξεις ή παραλείψεις, οι οποίες συνιστούν παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας: Πανεπιστημίου 21, 102 50 Αθήνα - τηλ. 2103205222 - email: dep.insurancesupervision@bankofgreece.gr.
ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΉ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ (Άρθρο 11): Για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών, ο πελάτης μπορεί να προσφεύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος έχει συσταθεί με τον ν. 3297/2004 (Α΄ 259), ή σε άλλον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρισμένο στο Μητρώο της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, σύμφωνα με το άρθρο 18 της 70330οικ./30.6.2015.